czwartek, 28 maja 2015

Nessa i IPN...dla dzieci

Dla dzieci i młodzieży....ciąg dalszy gier edukacyjnych wydawnictwa IPN
Częściowo kolorowałam zdjęcia, wg wykazu zleconego:

Zestaw to zdjęcia dużego formatu z opisami i klocki. Wszystko zapakowane w firmowym woreczku.

I kolejna praca zlecona mi przez IPN...
To "uratowanie" starego zdjęcia "Wyklętych", które samo w sobie było wypłowiałe i zniszczone.
Naprawiłam na tyle ile pozwalało to co na tym zdjęciu ocalało przed wypłowieniem.

Także udało się stworzyć...puzzle.


Ciesze się bardzo, że mam swój mały udział w krzewieniu historii  wśród dzieci i młodzieży. To największa nagroda dla mnie.

Dziękuję Instytutowi Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciw Narodowi Polskiemu w Warszawie.



1 komentarz:

  1. Gratuluję! Bardzo ciekawy projekt, szczególnie podobają mi się klocki :)

    OdpowiedzUsuń