czwartek, 16 października 2014

Dobranocka dla dorosłych czyli "Bajka dla dorosłych"

Mini serial telewizyjny z lat 70-tych ub. w. Pamiętam, że nie wolno mi było oglądać, bo była bardzooo późno. Nadawali ją po "wiadomościach", gdzieś po 20-tej. Mimo to, udawało mi się zobaczyć jakiś odcinek. Oczywiście nic nie rozumiałam z tych "bajek" ale..ciągnęło mnie jako dziecko. Byli tam królowie, królewny i książęta.Choć sama bajka była czarno-biała ( telewizor też ), to ja potrafiłam oczami wyobraźni ....pokolorować te postacie.
Ale jakie to były postacie? Hohohoho... Wspaniali aktorzy: Mieczysław Czechowicz,, Bożena Dykiel, Andrzej Fedorowicz, Stefan Friedmann, Marian Glinka, Cezary Kapliński, Marian Kociniak, Halina Kowalska, Bohdan Łazuka, Krzysztof Majchrzak, Włodzimierz Nowak, Tadeusz Pluciński, Karol Stępkowski, Ewa Wiśniewska, Jolanta Wołłejko i inni.

 A jakby wyglądało to "dawno, dawno, temu..." w moich oczach?


I dla przypomnienia...prawie wszystkie odcinki :)



1 komentarz:

  1. Z kolorem fotela trafiła Pani idealnie. W kolorze można go było zresztą zobaczyć w serialu "Alternatywy 4". Miał go w swoim mieszkaniu Jan Winnicki.

    OdpowiedzUsuń