sobota, 8 listopada 2014

Oni nie widzieli..ale my możemy zobaczyć.

W mojej "kolekcji" obcych zdjęć - mam starą, dość dużą i zniszczoną fotografię "tłumu" ludzi.
Zdjęcie pamiątkowe z Jasnej Góry.


Postanowiłam je "uratować' i ożywić.
Nic nie wiedziałam o tych ludziach, do póki nie zaczęłam ich kolorować.

I tak oto..pokolorowałam  306 ( trzysta sześcioro) ludzi.


Przy okazji ...licząc ich
I tak:
Kobiet jest : 226

 Mężczyźni : 80
w tym 20 muzyków (14 chłopców i 6 dorosłych)
          4 księży

Ogólnie:
Dzieci:  46
Młodych do 35 roku : 124
Starszych: 136

Bez nakrycia na głowie : 196
W kapeluszu lub berecie: 49
W chustach białych: 29 w tym 4 pielęgniarskie chusty
W chustach kolorowych: 30

Sukienek naliczyłam 169
Marynarek : 53
Koszul: 122

A co najważniejsze i najdziwniejsze dla mnie....
199 osób to...niewidomi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz