sobota, 4 kwietnia 2015

Darmowe tła na blogi

Bardzo mi miło, że pamiętacie mnie z udostępnionych dla was tapet na blogi. To był chyba rok 2011?
Nie skasowałam ich.
Nadal są w internecie.
Choć sam Blogger zmienił swoje ustawienia i trzeba by było "grzebać" w ustawieniach HTML...to można je dalej wstawiać lub pobierać do innych celów.
Po to je zrobiłam.
:)
Pozdrawiam świątecznie, życząc SPOKOJNYCH, ZDROWYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

UP DATE listopad 2015
Niestety Blogger zablokowal zewnętrzne obrazki na swoich szablonach.
Nic z tym sie nie da zrobić...
Jeżeli, nadal chcielibyście korzystać z moich teł ale nie w celach komercyjnych (zabraniam) to możecie pobrac sobie z tej strony:
http://vardamirnessa.deviantart.com











































































































































































Niestety nie mam już dużych plików...zostały tylko te poglądówki. 
Przykro mi :(


7 komentarzy:

  1. Ja do mojego tła od Ciebie jestem bardzo przywiązana. Jest ze mną już tyle lat. :)
    Dziękuję. Z najlepszymi życzeniami świątecznymi A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. Świetne projekty.
    Właśnie takich szukałam. Dzięki za udostępnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nesso, czy jest jeszcze możliwość używania takiego tła na bloggerze? U mnie na blogu pojawił się również taki szary znak zakazu?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i...niestety Blogger przyblokował wszystko...wszystkim..już się nic nie da zrobić...Mogę jedynie dać linka, gdzie będzie można sobie pobrać jako obrazki na kompa. :( Pozdrawiam

      Usuń
    2. tak mi się wydawało, że to sprawka bloggera, od czasu do czasu różne numery serwuje blogerom.
      chyba Twoja propozycja mi się podoba :0 chciałabym skopiować obrazek dawnego tła i umieścić je na blugu, coś w rodzaju: mój pierwszy szablon od Nessy
      Czy wyrażasz zgodę?

      Usuń
  4. Oczywiście Kochana korzystaj.... :) Będzie mi miło

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zarabiam na blogu, ściągnęłam obraz na pulpit ale kompletnie nie wiem jak mogłabym je podstawić na tło.
    Chętnie korzystałabym z niego w dalszym ciągu i wcale nie dlatego, że się tak strasznie przyzwyczaiłam tylko po prostu ono mi się ciągle bardzo podoba, jest dla mnie ponadczasowe już tyle lat.
    Dziękuję za Twoje odpowiedzi i oczywiście za tyle lat korzystania z Twojego tła.
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń