poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Olsztyn - Żydowski dom starców...i wielka awantura

Allenstein - Olsztyn.
Za Wikipedią: [...] Parcelę powierzchni 0,22 ha zakupiono od parafii ewangelickiej za 1500 marek. W latach 1906-07, tuż obok wybudowany został żydowski dom starców i dom gminy żydowskiej. [...] To właśnie ten dom.


Na Facebooku Rafał Bętkowski zamiast prywatnie zapytać się skąd wzięłam tą fotografię do pokolorowania...zachował się jak cham i prostak, publicznie oskarżając mnie o kradzież tego zdjęcia z jego książki. Otóż nie posiadam jego książek a wszystkie fotografie miast, pobieram z domen ogólnie dostępnych ze stron internetowych. A ta, dokładnie pochodziła ze strony forum:http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=100501570 .
 Myślicie, że mnie przeprosił?
Nie. Bo to bufon i chce mieć wyłączność na stary Olsztyn.
Jedynym pocieszeniem jest to, że do nikogo więcej nie miał pretensji, choć inni faktycznie kopiują jego pocztówki..tylko do mnie. A dlaczego? Bo ja z nich potrafię wyczarować inny, zapomniany, nieistniejący świat i przedstawić go tak jakby ktoś dopiero co zrobił zdjęcie. Umiem je urealnić. I to go zajebiście boli.

Pozdrawiam tych, którzy kochają stary i kolorowy świat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz