sobota, 15 lutego 2014

Kto mi podeśle coś?

Miałam ciężkie dwa tygodnie w pracy. Potrzebuje się zrelaksować a jedyne co mi daje taką przyjemność to właśnie przywracanie do rzeczywistości ...historii.
Na Fanpagu zamieściłam prośbę i oto jedna z nich:
http://prusywschodnie.wordpress.com/ napisał czy da radę coś z tym zrobić?
No też pytanie? Jak jest przyroda ...to pewnie, że się da.
No, mam słabość do widoczków.
Biorąc pod uwagę wiek zdjęcia jak i stopień zniszczenia....To jedyne co mogłam z tym zdjęciem zrobić :)


Urealniłam je jak tylko mogłam.
Mina chłopca siedzącego po lewej, stała się teraz bardziej wymowna.
Mam racje?


1 komentarz:

  1. Każdy by miał taką minę,zwłaszcza po przeczytaniu ostatniego zdania(Ten kraj na zawsze pozostanie niemiecki).
    Zdjęcie zostało zrobione w Nowym Dworze(Neuhof, Ostpreussen)powiat szczycieński, gmina Jedwabno.
    A pomnik plebiscytowy wygląda teraz tak:http://www.imagebam.com/image/3e6cb9308185843
    Jeśli chodzi o pokolorowane zdjęcie,to majstersztyk!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń