piątek, 30 maja 2014

Klimatycznie..kolorowo...wzięło mnie :)


chorus:
Joanna, kocham cię
Jesteś jedna, jedyna dla mnie

Jestem zakochany, i nie kłamię
Ona jest moją dziewczyną i zawsze jest w moich myślach
Ona dała mi swoją miłość i uczucie, że tak dobrze
Nie pozwoli mi spać, zwłaszcza w nocy

Więc, zrobię najlepiej jak potrafię
poproszę tą dziewczynę i będę jej jedynym mężczyzną, zrozum
Ona rozwesela mnie kiedy czuję się samotny
I dlatego muszę cię poinformować

chorus

Ona jest jedna, jedyna dla mnie
Jest typem dziewczyny,która sprawia,że czuję się dobrze,więc
Będę się starał zrobić to, co słuszne
Zabrać ją na przejażdżkę - wszystko w porządku

chorus

Szukano tak daleko, szukano tak długo
by znaleźć kogoś na kogo można liczyć
Teraz czuję, że mam to tutaj
Znalazłem to w tobie, kochanie, w tobie, moja droga

Możemy to robić przez całą noc, tak miło
Będziemy mieć to wszystko i wszystko będzie w porządku
Przyrzekam ci, weź to do domu
weź to do domu, kochanie, weź do domu, kochanie

Ona jest jedna, jedyna dla mnie
Jest typem dziewczyny,która sprawia,że czuję się dobrze,więc
Będę się starał zrobić to, co słuszne
Zabrać ją na przejażdżkę - wszystko w porządku

Ooh Joanna
Ooh Joanna

chorus

Joanna, (Tak, kocham cię) kocham cię
Jesteś jedna, jedyna dla mnie
Wierz mi kochanie kiedy mówię
Joanna (Tak, kocham cię)
Joanna, Joanna 
 
hahahahahahahahahahaha
  Oscar za pokolorowanie czegoś niemożliwego :)


Oscar i ja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz